Certifikat ISO 9001:2015
Veljavnost certifikata: 3. 10. 2025
Beseda kakovost se v današnjem poslovnem svetu pogosto zlorablja in neupravičeno uporablja tudi tam, kjer nima kaj iskati. Biti kakovosten ne pomeni nuditi zgolj odličnih izdelkov in storitev – potrebno je poskrbeti za vse tiste sestavne dele poslovanja, ki tvorijo pojem dobre poslovne prakse.
Podjetje Kovinc d.o.o. je že 12. februarja 2008 prejelo potrdilo o izpolnjevanju vseh standardov, ki jih določa certifikat ISO 9001. Ta našim poslovnim partnerjem zagotavlja, da sledimo pošteni, etični in odgovorni kulturi dela, katere rezultat so izdelki vrhunske kakovosti.
Certifikat ISO 9001 je zagotovilo za zadovoljstvo strank
Procesi vodenja kakovosti se vedno izražajo v storitvi oziroma proizvodu, do tega pa vodi osem zahtevnih načel, pri katerih ne sme biti popuščanja: procesni pristop, vključevanje ljudi, vodenje, osredotočenost na odjemalce, vzajemno koristni odnosi z dobavitelji, odločanje na podlagi dejstev, nenehne izboljšave ter sistemski pristop k vodenju. Certifikat ISO 9001 z zagotavljanjem tako obsežne palete zahtev povečuje zadovoljstvo strank, hkrati pa podjetju pomaga pri učinkovitejšem delovanju, znižanju stroškov in večjemu dobičku. Prijetno za podjetje gre tako z roko v roki s koristnim za podjetje samo in tudi za stranke!
V podjetju Kovinc d.o.o. se zavedamo, da stranke upravičeno zahtevajo kakovost, zato se nenehno trudimo, da predpise certifikata ISO 9001 ne le upoštevamo, temveč jih tudi presegamo. To je za nas izziv, usmerjen v prihodnost – več kot vlagamo v kakovost, bolj smo konkurenčni in bolj smo lahko ponosni na svoje poslovne uspehe. Da bi nam to uspelo, dajemo velik poudarek sodobnim tehnologijam, hkrati pa tudi motiviranosti zaposlenih, pri katerih se ves čas spodbuja inovativno ter kreativno razmišljanje. Skrbimo tudi za redna izobraževanja ter pridobivanje novih znanj.
ISO 9001 je certifikat, ki ga sami dojemamo kot potrdilo, da smo podjetje z vizijo. Svoje zamisli znamo z dobrimi odločitvami spreminjati v uresničljive načrte, s tem pa ponujamo trgu vedno več kakovosti.
Galerija slik
Pogosta vprašanja
-
ISO 9001 je osnova za sistematično vodenje in upravljanje kakovosti izdelkov in storitev v podjetju.
-
Sistem je omogočil doslednejše spoštovanje zahtev za kakovost in varnost izdelkov.
-
Izpostavili bi predvsem naslednje: dokazljiva zavezanost kakovosti in zadovoljstvu odjemalcev; večja uspešnost samega podjetja.
-
S certifikatom ISO 9001 organizacija dokazuje zavezanost kakovosti in zadovoljstvu odjemalcev. Napredek lahko merimo preko nenehne rasti poslovnih uspehov in izboljšanja rezultatov organizacije.
-
Ta načela so: sredotočenost na odjemalce, voditeljstvo, vključevanje ljudi, procesni pristop, sistemski pristop k vodenju, nenehno izboljševanje, odločanje na podlagi dejstev in vzajemno koristni odnosi z dobavitelji.